Стартовая >> Документация >> Энергонадзор >> Посадова інструкція техніка абонентського відділку

Посадова інструкція техніка абонентського відділку

Посадова інструкція

ТЕХНІКА АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ

(група по заміні ПО)

I. Загальні положення

    • Посадова інструкція складена на підставі “Галузевих кваліфікаційних характеристик керівників і фахівців ” і Положення про районне відділення “______енергозбут” (далі - енергозбут).
    • Посада іменується – технік абонентського відділу РВЕ СО «______енергозбут».
    • Призначення посади – контроль правильності розрахунків зі споживачами, формування звітності й аналіз економічних показників по РВЕ.
    • Технік абонентського відділу призначається на посаду та звільняється з посади за наказом голови Правління АК “______обленерго” .
    • Технік абонентського відділу безпосередньо підпорядковується начальнику енергозбуту, функціонально – начальнику абонентського відділу.

II. Завдання та обов'язки техніка абонентського відділку

Технік абонентського відділу зобов'язаний:

    • Формувати статистичну звітність і постійно працювати в частині перевірки і контролю даних по ній:
    • Здійснювати контроль за приборами обліку (ПО): однофазних та трифазних електролічильників; їх прийом, встановлення та списання.
    • Приймати замовлення від споживачів на встановлення ПО.
    • Складати графіки замін ПО (оперативні, довгострокові, перспективні).
    • Вести програму: приладів обліку РВЕ (нова).
    • Складати звіти по виконанню планових завдань по заміні ПО.
    • Складати звіти:
  • форма “Кількість абонентів”;
  • форма “Техніко-економічні показники”;
  • звіт по пільговим побутовим споживачам, доп. №№ 1,23;
  • звіт по дотаціях з бюджету;
  • звіт по оплаті електроенергії населенням.
    • Проводити аналіз звітних даних
    • Контролювати правильність застосування тарифів і пільг.
    • Контролювати правильність розрахунків з побутовими споживачами.
    • Контролювати правильність розрахунків по населенню, що користується субсидіями. Наводити довідки по споживачам у відділу субсидій.
    • Розробляти заходи, щодо ліквідації виявлених порушень у роботі з побутовими абонентами.
    • Приймати участь у розборі скарг побутових абонентів.
    • Контролювати облік побутових абонентів, абонентів-пільговиків, абонентів, що користуються субсидією, а також зроблених ними платежів.
    • Контролювати своєчасність виконання заявок абонентів.
    • Підготовляти дані на селекторні наради РВЕ, робити добір оперативної інформації.
    • Допомагати юрисконсульту РВЕ в роботі з побутовими абонентами, що порушили правила користування електричною енергією (ППЕЕН) та при необхідності – в підготовці матеріалів в прокуратуру, адміністративну комісію, до господарського суду на ведення претензійної і позовної роботи.
    • Працювати з фінансовими органами по відшкодуванню витрат, зв'язаних із застосуванням пільгових тарифів, субсидій і т.п.
    • Виявляти резерви підвищення реалізації і зниження втрат електричної енергії, працювати в частині забезпечення своєчасного надходження коштів від споживачівелектроенергії.
    • Якісно й акуратно вести необхідну документацію.

III. Права техніка абонентського відділку

Технік абонентського відділу має право:

    • Брати участь у складанні актів по порушенню обліку і безобліковому користуванню електроенергією у встановленому порядку в частині розрахунків.
    • Докладати керівництву про порушення чи недотримання споживачем правил користування електричною єнергією для населення (ПКЕЕ) в частині звітності і розрахунків за електроенергію.

IV. Відповідальність техніка абонентського відділку

Технік абонентського відділу несе відповідальність за:

    • За недотримання даної посадової інструкції.
    • Порушення виробничої дисципліни і дотримання правил внутрішнього розпорядку.
    • Недотримання правил техніки безпеки.
    • Невиконання завдань, отриманих від заступника начальника РВЕ.
    • Неякісне і несвоєчасне складання необхідних звітів.
    • Необґрунтоване повернення грошей споживачу.
    • Несвоєчасне надходження від споживачів щомісячних звітів про споживання електроенергії. Нескладання актів звірень зі споживачами.
    • Допущені помилки при розрахунках за електричну енергію.
    • Несвоєчасну виписку рахунків.
    • Порушення вимог ППЕЕ і тарифів на електричну енергію.

V. Повинен знати

    • Технік абонентського відділу повинний знати:
  • Закон Украіни “Про електроенергетіку”;
  • технічні характеристики електролічильників, вимірювальних трансформаторів і порядок розрахунків при їхньому застосуванні;
  • правила користування електричною енергією;
  • правила пожежної безпеки;
  • правилавнутрішнього трудового розпорядку;
  • використовувати ПЕОМ для підвищення якості та продуктивності робіт, що виконуються;
  • володіти оргтехнікою (ПК, факс, ксерокс та ін.);
  • володіти навиками роботи на персональному комп’ютері, як користувач у т.ч. програмами MS Word, MS Excel.

VI. Кваліфікаційні вимоги

    • На посаду техніка абонентського відділу призначаються особи з середньою спеціальною освітою без вимог до стажу роботи.

VII. Взаємовідносини

    • У випадку відсутності техніка абонентського відділу заміна здійснюється по вказівці начальника РВЕ:______________________________________________________________
    • Ознайомлення з посадовою інструкцією оформляється під розписку, один екземпляр вручається техніку для керівництва у виробничої роботі.
    • При зміні функціональних обов'язків працівника, посадова інструкція підлягає перегляду.
 
« Посадова інструкція старшого інспектора з контролю та обліку електроенергії   Посадова інструкція техніка абонентської служби »
электрические сети