Стартовая >> Документация >> Энергонадзор >> Підсистема білінга побутових споживачів UENS Energy

Регламентні процедури - Підсистема білінга побутових споживачів UENS Energy

Оглавление
Підсистема білінга побутових споживачів UENS Energy
Графічний інтерфейс користувача системи
Основні користувачі системи
Запуск програми та реєстрація користувача
Ведення особових рахунків споживачів
Формування завдань
Пофідерний аналіз
Робота з тарифами
Фінансові операції
Робота з актами порушення
Використання додаткових джерел надходження грошових коштів
Формування звітів
Регламентні процедури
Список літератури

Закриття періоду

Закриття періоду відбувається по шляху Регламент/Закриття періоду. На формі «Поточний період» вибираємо «Закриття періоду» (див. Рис. 151). 
Форма закриття періоду

Рис. 151 . Форма закриття періоду

            Система при закритті періоду робить перевірку стану бази данних:

  1. Якщо на момент закриття місяця Ви маєте М невиконаних завдань на обхід, то оператор буде попереджений наступним чином: «№ завдань на обхід мають М необроблених позицій. Присвоїти їм статус невиконаний з вини контролера?». Якщо обираєте «Ні», то виходите з процедури закриття періоду. Якщо «Так», то всім невиконаним позиціям нарядів на обхід присвоюється статус «Не виконано з вини контролера».
  2. В тому випадку, коли в системі є абоненти, що розраховуються по книжкам, а розрахунки в поточному періоді не проводились, програма попереджає наступним чином:

Якщо Ви з цим не погоджуєтесь, то виходите з процедури закриття періоду, і маєте виставити рахунки абонентам, які сплачують по книжці.

  1. Якщо в системі залишились абоненти, яким не виставлялись рахунки по контрольних показниках, то програма видає таке повідомлення:

Після проходження всіх етапів перевірки автоматично встановлюється новий період.
Історію станів системи Ви можете переглянути по шляху Регламент/Історія станів системи.



 
« Перечень тем целевых инструктажей по группе расчетов с юридическими лицами   План повторных инструктажей ПСЭСУиМО »
электрические сети